Szkoła Podstawowa w Długołęce
SOS Edukator w Łomży

Szkoła Podstawowa w Długołęce

Długołęka 50,19-111 Krypno
e-mail: sp.dlugoleka@sosedukator.pl.
tel. 857169019

IDĄ ŚWIĘTA, NIE O SMS-IE, LECZ O KARTCE PAMIĘTAJ!

 Promujemy ideę pisania kartek świątecznych i dbania o relacje, dlatego właśnie dołączyliśmy do  trzeciej – edycji ogólnopolskiej kampanii społecznej -Fundacji    „Dbam    o    Mój    Zasięg” - “IDĄ ŚWIĘTA, NIE O SMS-IE, LECZ O KARTCE PAMIĘTAJ”, której celem jest zwrócenie uwagi na ważność relacji międzyludzkich w świecie zdominowanym przez nowe technologie. W poprzednich edycjach kampanii wzięło udział kilka tysięcy szkół z Polski i zagranicy, których uczniowie wysłali ponad 2 miliony kartek do swoich bliskich oraz osób samotnych i potrzebujących.

Chwila refleksji na odręczne napisanie kilku ciepłych zdań do kogoś bliskiego lub samotnego może być balsamem dla duszy ????  Napisane kartki pozostawiają po sobie trwały ślad, którego nie można tak po prostu wykasować. Nie potrzebujemy do tego stałego połączenia wi-fi - możemy tworzyć je w każdym miejscu, o każdej porze, angażując bliskich. 

Nasi uczniowie otrzymają kartki, by napisać wspólnie ze swoimi rodzicami życzenia świąteczne i wysłać wybranej osobie.

CELE    KAMPANII:   

Przeciwdziałanie    fonoholizmowi    oraz    e-uzależnieniom    u    dzieci.  

Wzmacnianie    więzi    rodzinnych.  

Rozwijanie    kreatywności,  rozwijanie  wrażliwości estetycznej oraz uzdolnień plastycznych dzieci i młodzieży.    

Kultywowanie tradycji świąt Bożego Narodzenia.

https://fb.watch/2d4E3NLim2/

https://www.facebook.com/watch/?v=441026563242277

8zyvqiqvlqpNAfPALDGVQsuYo0v2mRUJj7refGzkbOGJHT2mgw-_reO0OiZzvzSBOOJ5rg-jHzFDbBT3pvBsol4c9DPGscBvOefsiGsdXcVCRpLZOlZc40GMIqbHvrgb9vphhg4z

 

© 2022 Społeczno - Oświatowe Stowarzyszenie Pomocy Pokrzywdzonym i Niepełnosprawnym EDUKATOR w Łomży
Organizacja pożytku publicznego działająca "non profit" zarejestrowana w 12 lipca 1999r.


Polityka prywatności i Cookies | Przekaż nam 1% Swojego podatku

Szkoła Podstawowa w Długołęce